Rozvrhy sportů

TRX (Suspension Training)

Garant:

9 10 10 11 11 12 12 13 13 14 14 15 15 16 16 17 17 18 18 19 19 20
po   výuka od 25.9. VČA
út výuka od 26.9. výuka od 26.9. výuka od 26.9.
st   výuka od 27.9. výuka od 27.9.
čt        
so
ne
 
FCM TRX

Anotace:

Total-Body Resistance Exercise = cviky pro zatížení celého těla

Suspension Training = závěsný trénink

Závěsný trénink na rozdíl od konvenčního posilování Vám umožní skutečně funkční posilování, které zároveň zvyšuje pružnost, rovnováhu a stabilitu tolik potřebnou jak při dalších sportovních aktivitách tak především v běžném životě.

Funkční trénink je souhrnné cvičení, které do činnosti zapojuje maximální množství svalových skupin. Dominantní vlastností funkčního tréninku je využívání vlastní hmotnosti cvičence jako zátěže či resistance pro dosažení zvýšení relativní síly – základem je core training, trénink středu těla. Kvalitní trénink vede k vyšší svalové rovnováze, pozitivně napomáhá kloubní stabilitě a výrazně přispívá k prevenci zranění pohybového aparátu.

Cvičení ve speciální učebně ve Fit centru Machina je určeno pro cvičence všech výkonnostních úrovní, tedy od začátečníků až po aktivní sportovce.

Sebou na hodinu si nezapomeňte vzít:

  • čisté, neklouzavé, pevné tenisky
  • větší ručník jako podložku pod sebe
  • láhev s pitím

VČA = volnočasové aktivity pro studenty a veřejnost (registrace přes on line rezervace, platba dle aktuálního ceníku).

 

TURNAJE A AKCE - Vánoční hry, Den sportu, aj. (vhodné pro náhradu zameškané výuky)

KURZY - nadstavbová aktivita ve spolupráci s VSK VUT Brno

 

Katalogové listy