Rozvrhy sportů

Kondiční posilování

Garant:

9 10 10 11 11 12 12 13 13 14 14 15 15 16 16 17 17 18
po
út
st
čt
so
ne

Anotace:

Výuka kondičního posilování je zaměřena na podporu a rozvoj zdraví společně pro muže a ženy. Napomáhá jejich pohybové gramotnosti odhalováním a úpravou špatných pohybových stereotypů, správným držením těla, poznáváním funkcí lidského těla a tvorbou zásobníku cviků. Důraz je kladen nejen na správné technické provádění posilovacích sviků, ale i kvalitní zahřátí a rozcvičení (příprava organismu na zátěž) a účelně prováděný strečink v průběhu i po cvičení.

Studenti i zaměstnanci cvičí samostatně podle individuálních plánů.

Nová posilovna obsahuje zónu s moderními posilovacími stroji, cardiozónu (crosstrenažéry, stacionární kola), zónu pro cvičení s vlastním tělem a zónu pro cvičení s volným závažím.

KP = Individuální cvičení pod vedením učitelů a instruktorů CESA s možností konzultace základního zásobníku cviků a správné techniky.

KRUHOVÝ TRÉNINK

=

Nevhodné pro začátečníky.

Procvičení širokého spektra svalových partií. Výměna stanovišť po stanovených časových intervalech.

Není možné individuální cvičení.

VČA

=

volnočasové aktivity pro studenty a veřejnost (registrace na recepci sportoviště, platba dle aktuálního ceníku).

Nutné vybavení s sebou :

  • ručník (jako podložku při cvičení),
  • pevná cvičební obuv (ne nazouváky ani sandále),
  • čisté sportovní oblečení.

 

Důležitá upozornění:

Vstup do posilovny v rozpětí maximálně 5 minut před začátkem hodiny!

V posilovně je zakázáno využívat mp3 přehrávačů, sluchátek a pod.

Při nerespektování výše uvedeného nebude cvičení umožněno!

 

TURNAJE A AKCE - Vánoční hry, Den sportu, aj. (vhodné pro náhradu zameškané výuky)

KURZY - nadstavbová aktivita ve spolupráci s VSK VUT Brno

Akce

Katalogové listy